Monday, January 11, 2010

#1 Ritual: Deduyung

Mengambil dan membuat tuhan adalah segalanya
Dari semua kesalahan-kesalahan ini kita hanya mampu hidup
Anda berbaring di samping perbezaan besar
Dan saya akan itu bahawa saya masih peduli untuk anda

Dan saya merasa ditolak
Semua tewas lagi
Dan semua saya meminta hari lain
Tidak pernah meninggalkan rasa sakit ini kumiliki

Pernah salah itu kita boleh mengubah hal
Terkesima kerana hampir tidak ada yang tahu masa saya
Di luar itu berbisik gelombang tidak sama sekali
Atau mungkin akan selamanya sampai bila-bila sekarang

Kerana saya merasa ditolak
Dengan seseorang yang anda kenal
Ini adalah keheningan yang membuat perubahan dalam diri anda
Dan saya ingin kehidupan anda

Sulit untuk membuang semua kesedihan ini ke laut
Aku akan berdoa pada Mu
Bergantung pada diri, jangan berlayar

Merasa ditolak

Saya lebih suka mencari batu yang mati
Tidak mau menghadapi apa yang saya miliki di sini
Jika semua yang aneh akan sangat benar

Perasaan ditolak

Jejarimentega

No comments:

Post a Comment