Monday, January 18, 2010

#2 Ritual: Minoriti

Aku ingin menjadi minoriti
Aku tidak memerlukan perintah kamu
Dengan moral majoriti yang teruk
Oleh itu aku ingin menjadi minoriti

Aku berbai'at kepada yang di 'bawah'
Satu negara di bawah 'anjing'
Dimana aku berdiri sendiri
Sebuah wajah di keramaian
Dihina kerna melawan acuan
Tanpa ragu
Dipilih
Satu-satunya cara kutahu

Melangkah keluar dari garis
Seperti seekor kambing lari dari kawanan
Berjalan keluar daripada waktu
Mengikut caraku
Satu-satunya cara saya tahu

Satu cahaya, satu fikiran
Berkedip dalam kegelapan
Dibutakan oleh seribu hati kecewa yang hanya mampu berdiam
Kerna menangis dengan suara keras,dia berteriak kepada saya
Percuma untuk semua
Jahanam mereka semua
Anda adalah pandangan anda sendiri

Hari Hijau

No comments:

Post a Comment